Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Κουτάκια #1



Μ' αρέσουν τα κουτιά! Λατρεύω τα κουτιά! Μικρά, μεγάλα, σε διάφορα χρώματα, απλά τα λατρεύω όλα! Δεν ξέρω γιατί έχω τέτοια εμμονή, αλλά τα μαζεύω μανιωδώς!

Όταν ξεκίνησα το decoupage, μια εκ των γιαγιάδων μου μού ζήτησε να της φτιάξω κάτι, οπότε σκέφτηκα τι καλύτερο από ένα κουτί, μέσα στο οποίο θα μπορεί να φυλάει και τα φάρμακά της!

Το συγκεκριμένο κουτί, είναι ξύλινο. Το πέρασα με gesso και μετά στο καπάκι κόλλησα το μοτίβο από μια χαρτοπετσέτα με τριαντάφυλλα και από πάνω τους πέρασα κόλλα decoupage με glitter. Στο κάτω μέρος του κουτιού έβαλα το μοτίβο από μια άλλη χαρτοπετσέτα που είχα και κάτω χαμηλά, για να μην φαίνεται το τελείωμα της χαρτοπετσέτας γιατί το πλάτος της δεν ήταν όσο του κουτιού, κόλλησα μια κορδέλα από οργάτζα. Τέλος, έβαψα το εσωτερικό του σομόν, το πέρασα με γυαλιστερό βερνίκι κι έτοιμο το κουτάκι!

Συνδίασα πολλά χρώματα και ίσως παραπάμπει σε ethnik, αλλά εμένα μου θυμίζει την εποχή που η γιαγιά μου ήταν κοπέλα, τις εποχές που διαβάζουμε στα βιβλία, τις τόσο αγνές και ρομαντικές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου