Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Κουτάκια #2



Κουτάκια, γύρος Νο2!
Μετά το κουτάκι που έφτιαξα για την γιαγιά μου, είχα την πρώτη μου παραγγελία! Μια πολύ αγαπημένη μου θεία, μου ζήτησε να φτιάξω και για αυτήν ένα κουτάκι! Βέβαια, δεν υπήρχε περίπτωση να φτιάξω ακριβώς το ίδιο, δεν μαρέσει να φτιάχνω δύο φορές το ίδιο πράγμα, μου δίνει την αίσθηση της παραγωγής, κάτι το οποίο δεν συνάδει με την τέχνη!

Οπότε, πήρα την απόφαση να της φτιάξω το μοτίβο που βλέπετε στην φώτο! Είναι το ίδιο κουτί με το προηγούμενο. Το πέρασα όλο με ιβουάρ κι επάνω κόλλησα αυτό το πολύ όμορφο, κατ' εμέ, λουλούδι. Δεν ήθελα να το γεμίσω πάρα πολύ, ήθελα κάτι πιο λιτό μα ρομαντικό και κοριτσίστικο παράλληλα, εξ'ου και το ροζ χρώμα, γιατί η θεία μου η Καίτη, για την οποία προορίζονταν το κουτάκι, είναι γλυκιά και τσαχπίνα σαν μικρό κορίτσι! Πέρασα και σε αυτά τα λουλούδια κόλλα decoupage με glitter (μαρέσουν τα στραφταλίζοντα, τι να κάνω;) και αυτή την φορά έβαλα μια ροζ κορδέλα από τούλι στο καπάκι του. Έβαψα το εσωτερικό του ροζ, πέρασα απ' έξω το κουτί με γυαλιστερό βερνίκι και voila!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου