Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Κουτάκια #3



Το κουτάκι του Αντωνάκη μου!
Όταν ξεκίνησα τις πρώτες μου απόπειρες και πειραματισμούς με το decoupage, θεώρησα χρέος μου να φτιάξω κάτι για το αγόρι μου! Όντας άντρας, έπρεπε να βρω να του φτιάξω κάτι χρηστικό και ιδανικό για έναν άντρα, οπότε σαν μοτίβο απέκλεισα αυτομάτως τα λουλούδια! Η έμπνευση μου ήρθε μόλις ξέθαψα αυτό το κουτάκι και ξεκίνησα την μεταμόρφωσή του!

Μιας και το αγόρι μου είναι επαγγελματίας κιθαρίστας, σκέφτηκα ότι θα ήταν ιδανικό για να βάζει μέσα τις πένες του, έτσι ώστε να τις έχει συμμαζεμένες σε ένα μέρος και να μην τις χάνει!

Το κουτάκι αυτό, είναι ένα απλό, διάφανο κουτάκι από πλεξιγκλάς, το οποίο μου είχε ξεμείνει από μια βάφτιση. Το έβαψα λοιπόν ολόκληρο (μέσα - έξω) με ακρυλικό χρώμα στην απόχρωση του ιβουάρ για να δημιουργήσω την βάση. Βρήκα και μια χαρτοπετσέτα που είχε επάνω νότες και πεντάγραμμα. Έκοψα με τα δάχτυλα γύρω γύρω το κομμάτι που θα χρησιμοποιούσα και μετά την έκαψα ελαφρώς με αναπτήρα για να δώσω την αίσθηση του παλιού όταν θα την ενσωμάτωνα. Κόλλησα την χαρτοπετσέτα γύρω γύρω από το κουτάκι και ένα κομμάτι πάνω στο καπάκι του. Το πέρασα με ματ βερνίκι (στους άντρες δεν αρέσουν και οι πολλές τσαχπινιές σε τέτοια πράγματα) και το κουτάκι μου ήταν έτοιμο!

Παρατηρώντας το μετά από ένα χρονικό διάστημα, κατά το οποίο απέκτησα ελαφρώς περισσότερη εμπειρία, σκέφτομαι ότι ίσως χρειαζόταν μερικά ακόμη πραγματάκια! Αλλά είπαμε, οι άντρες προτιμούν απλά, λιτά κι απέριττα πράγματα, οπότε πιστεύω ότι είναι το ιδανικό για αυτόν, ενώ από την άλλη έχει μεγάλη συναισθηματική αξία γιατί είναι πρωτόλειο έργο μου!

Τις πένες του βέβαια εξακολουθεί να τις έχει διάσπαρτες στο δωμάτιό του, αλλά το κουτάκι που του έφτιαξα το εκτίμησε δεόντως και αυτή την στιγμή διακοσμεί ένα από τα ράφια του δωματίου του και σε περίοπτη μάλιστα θέση! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου