Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Λουλούδια για τα λουλουδάκια μου....


Το λουλούδι της Αθηνάς



Το λουλούδι της Άννας

Εντάξει, οι αδυναμίες δεν κρύβονται και η αλήθεια είναι ότι κάποια από τα άτομα που αγαπώ ιδιαιτέρως και τους έχω αδυναμία, είναι οι μικρές μου φιλεναδίτσες, η Άννα και η αδερφή της η Αθηνά, γιαυτό κι εγώ κάθε φορά που είναι να πάω σπίτι τους, ετοιμάζω υλικά για να φτιάξουμε από κάτι για τα δωμάτιά τους!

Αυτή την φορά, είπα να φτιάξουμε χάρτινα λουλούδια, σαν αυτό που είχα φτιάξει για το diaper cake του μικρού μου ανηψιού!

Για την κατασκευή τέτοιου είδους λουλουδιών από ριζόχαρτο, θα βρείτε πολλά βιντεάκια στο youtube. Αφού ολοκληρώσαμε λοιπόν την κατασκευή τους, περάσαμε από ένα συρματάκι από τέσσερις χαντρούλες για το κάθε λουλουδάκι, σε συνδιασμό με το χρώμα τους, για να δημιουργήσουμε την γύρη του και μετά το στερεώσαμε από την πίσω πλευρά για να μην μας φύγει και τέλος, στερεώσαμε όλη την κατασκευή σε σύρμα πίπας σε λαχανί χρώμα, για τον μίσχο.

Σαν κατασκευή είναι πανεύκολη, πάμφθηνη και πολύ διασκεδαστική για τα παιδιά. Εντυπωσιάζονται που μπορούν μόνα τους τόσο εύκολα να φτιάξουν λουλουδάκια. Μπορείτε να το επιχειρήσετε κι εσείς για να διακοσμήσετε ένα δώρο, μια κάρτα, να φτιάξετε ένα καδράκι με πολλά παρόμοια λουλούδια σε ποικίλους χρωματισμούς και μεγέθη κτλ... Αφεθείτε ελεύθεροι και δημιουργήστε! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου