Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Diaper cake






Η πρώτη μου επαφή με diaper cakes ήταν πριν έναν χρόνο περίπου, σε μια εκπομπή της αγαπημένης μου Ελένης Μενεγάκη. Μπορώ να πω πως με εντυπωσίασαν πολύ και μου κέντρισαν το ενδιαφέρον, αλλά μου φαινόταν τραγικά δύσκολο και πολύπλοκο για να φτιάξω ένα μόνη μου! Πέραν τούτου, δεν είχα και καμία αφορμή να πειραματιστώ για να φτιάξω κάτι αντίστοιχο, μιας και καμια φίλη, συγγενής ή γνωστή δεν εγκυμονούσε ή δεν είχε μωρό!

Ωσπου μια μέρα μαθαίνω ότι μια πολύ αγαπημένη μου ξαδέρφη εγκυμονεί και όλως τυχαίως πέφτω και σε μια ανάρτηση της γλυκιάς Ολίβιας του www.eimaimama.gr, κατά την οποία έδινε σαφής οδηγίες για την κατασκευή ενός diaper cake κι έτσι ξεκίνησα το εγχείρημά μου!

Προμηθεύτηκα μια μεγάλη συσκευασία από πάνες (περίπου 62 στο σύνολο αν θυμάμαι καλά), πολλά λαστιχάκια κι έπειτα έκανα επιδρομή στα Jumbo! Πήρα ένα μεγάλο μπιμπερό, μικρά πανάκια (τα οποία απεδείχθησαν πολύ πρακτικά στην πορεία για την μανούλα),καλτσάκια, ένα set πάνες υφασμάτινες, δύο κουκλάκια-κουδουνίστρες,μια πιπίλα, μια αλυσίδα για την πιπίλα και κορδέλες.Οι χρωματισμοί που κινήθηκα ήταν του πράσινου και του λαχανί, κάτι ουδέτερο του ροζ και του γαλάζιου, έτσι ώστε αν το δεύτερο νινάκι της είναι κορίτσι, να μπορέσει να τα ξαναχρησιμοποιήσει.

Αρχικά,τύλιξα όλες τις πάνες σε μικρά ρολάκια και τα σταθεροποίησα με τα λαστιχάκια. Στην συνέχεια πήρα το μπιμπερό και γύρω από αυτό στερέωσα τις πάνες ρολάκια με τα λαστιχάκια κι έστησα το πρώτο επίπεδο και συνέχισα μετά και με το δεύτερο. Επίσης, να αναφέρω ότι τα πανάκια τα έβαλα συμμετρικά στο πρώτο επίπεδο της τουρτίτσας, στην έξω πλευρά). Δεν ξεχώρησα από την αρχή τον αριθμό των πανών που θα έβαζα κάτω και πάνω! Ξεκίνησα και με κατεύθυνε το σχέδιο από μόνο του. Κατόπιν, τύλιξα την μία υφασμάτινη πάνα γύρω από το πρώτο επίπεδο και την δεύτερη γύρω από το δεύτερο επίπεδο και τις στερέωσα με μικρές παραμάνες.

Τα καλτσάκια τα τύλιξα σαν τριανταφυλλάκια (μπορείτε να βρείτε οδηγίες τόσο στο youtube όσο και στο blog της Ολίβιας για το πώς θα πετύχετε κάτι τέτοιο) και τα τοποθέτησα συμμετρικά στο δεύτερο επίπεδο του diaper cake, ανάμεσα στις πάνες ρολάκια. Έπειτα,πρόσθεσα τα κουκλάκια κουδουνίστρες και την πιπίλα με την αλυσίδα ψαράκι καθώς και τις κορδέλες.

Τέλος, για την κορυφή της τουρτίτσας, δεν ήθελα να βάλω κάποιο ακόμη αρκουδάκι, γιαυτό προτίμησα να φτιάξω ένα λουλούδι γούρι για την γέννηση του μικρού, το οποίο θα σας δείξω σε επόμενη ανάρτησή μου :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου