Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Κουτάκια #4

Εντάξει, δεν θα το έλεγα κουτάκι, αλλά υπάγεται στην κατηγορία των κουτιών!
Το παραπάνω κουτί, το είχα πάρει προ αμνημονεύτων χρόνων, ούτε κι εγώ θυμάμαι και πολύ καλά το πότε! Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα, είναι ότι πήγαινα ακόμη σχολείο! Σίγουρα θα το ξέρετε πολλοί γιατί είναι ένα κλασικό, κλασικότατο κουτί της Ikea, ξύλινο, σε απόχρωση ξύλου.

Από την πρώτη στιγμή που το απέκτησα ήθελα να το διακοσμήσω κάπως, αλλά ποτέ δεν ήξερα το πώς! Με τίποτα δεν ήμουν ικανοποιημένη! Ωσπου ξεκίνησα τα σεμινάρια του decoupage και βρήκα αυτή την απίστευτα υπέροχη χαρτοπετσέτα, σε πολύ αγαπημένα μου μοτίβα και χρωματισμούς, από την Λένα, η οποία ήταν ο άνθρωπος που με μύησε σε αυτήν την τεχνική!

Ξεκίνησα λοιπόν την γνωστή διαδικασία, έβαψα όλο το κουτί απ'εξω με ακρυλικό στην απόχρωση του ιβουάρ και στην συνέχεια, μέσα σε ένα ολόκληρο βράδυ κόλλησα επάνω την χαρτοπετσέτα. Κάλυψα όλη την έκταση του κουτιού, εκτός από το κάτω μέρος. Κάθε πλευρά του κουτιού και μια χαρτοπετσέτα (σαφώς προνόησα και μέτρησα τις διαστάσεις και διαπίστωσα ότι μια χαρτοπετσέτα μπορούσε να καλύψει μια πλευρά). Πέρασα ματ βερνίκι από πάνω και το πέρασα και αρκετές στρώσεις με ματ βερνίκι σε σπρέυ, από τον φόβο μου να διατηρηθεί χωρίς να μου χαλάσει (το βερνίκι σε σπρέυ το πέρασα για εξοικονόμηση χρόνου). Αριστερά και δεξιά στα συρταράκια κόλλησα μια λεπτή σατέν, λαχανί, κορδέλα και τέλος, το εσωτερικό των συρταριών το έβαψα σε διάφορες αποχρώσεις του μοβ (συρτάρι και απόχρωση) και επιτέλους, μετά από σχεδιασμούς και απόπειρες χρόνων, το κουτί μου ήταν έτοιμο!

Τώρα το έχω να στολίζει το δωμάτιο μου, ενώ παράλληλα απεδείχθει και πολύ πρακτικό γιατί μέσα αποθηκεύω έναν αρκετά μεγάλο όγκο των υλικών μου! Και για την ιστορία... έχει περάσει ένας ολόκληρος χρόνος από την διακόσμησή του και δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου