Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Χάρτινο λουλούδι




Λατρεύω τα λουλούδια! Μ' αρέσουν απίστευτα πολύ και πάντα με ταξιδεύουν νοερά σε κόσμους παραμυθένιους! Μου φτιάχνουν την διάθεση και πιστεύω πως αν είχα στο σπίτι μου αυλή, θα την είχα διαμορφώσει σε έναν μικρό παράδεισο! Γι' αυτό και τα χρησιμοποιώ σε πολλές από τις κατασκευές μου!

Η παραπάνω κατασκευή μου, είναι ένα λουλούδι από χαρτί! Το έφτιαξα και το έβαλα στο diaper cake, για το οποίο σας είχα πει στην προηγούμενη ανάρτησή μου.

Είναι πάρα πολύ εύκολο στην κατασκευή του, το κόστος του είναι σχεδόν μηδαμινό αλλά σαν κατασκευή είναι πάρα πολύ εντυποσιακή! Εγώ επέλεξα να το κάνω σε γαλάζιο χρώμα και να προσθέσω και πολλές κορδέλες σε διάφορα σχέδια και υφή, από τις οποίες κρέμασα διάφορα μπιρμπιλόνια (με αγορίστικο θέμα) και το μετέτρεψα σε γούρι για το δωμάτιο του μικρού μου ανηψιού.

Το συγκεκριμένο χαρτί είναι χρωματιστό ριζόχαρτο (σαν αυτά που βάζουν στις συσκευασίες δώρου) και από κορδέλες μπορείτε να βάλετε ότι κορδέλα σας έχει περισέψει, αν δεν θέλετε να αγοράσετε καινούριες! Τέλος, θα μπορούσατε σε ένα συρματάκι να περάσετε μικρά swarovski ή μικρά χαντράκια και να το στερεώσετε στο κέντρο του λουλουδιού.

Θα μου άρεσε πάρα πολύ, επίσης, κάποια στιγμή να μου δωθεί η ευκαιρία και να το δουλέψω και σαν μπομπονιέρα και από τις κορδέλες να κρέμονται κουφετάκια!

Πολύ σύντομα θα σας έχω νέα ανάρτηση και πάλι με τέτοια λουλούδια διακοσμητικά δωματίου! :)

Παρακάτω σας παραθέτω έναν σύνδεσμο στο youtube, στον οποίο μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλη την διαδικασία κατασκευής.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου