Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Ξύλινος δίσκος


Πάρα πολλά από τα αντικείμενα που φτιάχνω ή που διακοσμώ, τα χαρίζω... Δεν έχει νόημα πιστεύω να φτιάξω κάτι και να μην το μοιραστώ, εκτός κι αν είναι κάτι πολύ ξεχωριστό (συναισθηματικά) για μένα.

Έτσι και με τον παραπάνω δίσκο. Τον έφτιαξα και τον χαρίσαμε στην αδερφή της μαμάς μου, στην θεία μου την Κική.

Είναι ένας ξύλινος δίσκος, στον οποίο αφού έφτιαξα την βάση, κόλλησα αυτό το χαρτί με τα λουλούδια, το οποίο και λάτρεψα γιατί μου άρεσε και σαν σχέδιο αλλά και σαν ποιότητα. Έβαψα γύρω γύρω τον υπόλοιπο δίσκο, ταμποναριστά, μπαίνοντας και λίγο στο μοτίβο για την καλύτερη ενσωμάτωσή του. Στην συνέχεια πέρασα τα μεγάλα λουλούδια με κόλλα glitter και τόνισα την γύρη τους με χρυσό relief. Στις ακμές του δίσκου πέρασα χρυσό ακρυλικό, ενώ την βάση του από πίσω την έβαψα καφέ. Κατόπιν, τον πέρασα ολόκληρο με γυαλιστερό βερνίκι. Αν ήθελα βέβαια, θα μπορούσα να περάσω και υγρό γυαλί για να μπορούν να σερβίρουν σε αυτόν, αλλά προτίμησα να τον διατηρήσω ως ένα διακοσμητικό αντικείμενο, κι όχι χρηστικό, γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν και απολύτως σίγουρη για τις αντοχές του! Και μόλις ο δίσκος είχε στεγνώσει από όλες τις παραπάνω διεργασίες μου, κόλλησα στο εσωτερικό του μια κορδέλα σατέν, ποντικοουρά σε λαδί απόχρωση.

Μου αρέσει πολύ να χρησιμοποιώ διάφορες κορδέλες στις κατασκευές μου, γιατί είναι πολύ τσαχπίνικες και δίνουν άλλο ύψος στα αντικείμενα, όπως και σε αυτόν τον δίσκο! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου