Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Οι μικρές μου καλλιτέχνιδες


Τα δύο κορίτσια που προσέχω,η Άννα και η Αθηνά, έχουν ήδη ετοιμάσει τα νέα τους δωμάτια, τα έχουν ταχτοποιήσει, τα έχουν διακοσμήσει, έχουν βολευτεί σε αυτά, αλλά ήθελαν να φτιάξουν κάτι το οποίο θα αναγράφει το όνομά τους και θα το κρεμάσουν έξω από τις πόρτες τους!

Για να βρεθεί η πινακίδα ήταν εύκολη υπόθεση. Το δύσκολο ήταν τι χαρτοπετσέτα θα χρησιμοποιούσαμε για τις πινακίδες! Ήθελαν κάτι αντιπροσωπευτικό για την κάθε μια, πέραν του ονόματος που θα γράφαμε! Με λίγο ψάξιμο και με λίγη τύχη, βρήκα αυτή την χαρτοπετσέτα με τις κοπελίτσες, οι οποίες μου θύμιζαν Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Α την Άννα και την Αθηνά!

Έτσι λοιπόν, κολλήσαμε στην πινακίδα της Άννας την καστανή κοπελίτσα με τα ίσια καρέ μαλλιά, γιατί και η Άννα είναι με ίσια, καστανά, καρέ μαλλιά και την έχω σε φωτογραφία ακριβώς στην στάση της κοπέλας και στης Αθηνάς την κοπελίτσα με τα σκούρα μαλλιά πιασμένα σαν σε κότσο, γιατί η Αθηνά είναι μαυρομάλλα με σγουρά μαλλιά και τσαχπίνα πολύ! Τα φυλλαράκια γύρω γύρω είναι η μπορντούρα της χαρτοπετσέτας και τα κολλήσαμε έτσι ώστε όταν θα κρεμάσουν τις πινακίδες δίπλα δίπλα, έξω από τα δωμάτιά τους, να ξανασχηματίζεται ουσιαστικά το σχέδιο της χαρτοπετσέτας.

Στην συνέχεια τις έβαλα να χρωματίσουν ταμποναριστά με σφουγγαράκι γύρω γύρω τις κοπέλες και ενώ εγώ έγραψα με δικά μου γράμματα με το relief, τα ονόματά τους. Τέλος, τα περάσαμε με γυαλιστερό βερνίκι και κολλήσαμε κι από μια κορδέλα, ανάλογης απόχρωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου