Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Ένα γούρι για αρχή, για να πάνε όλα καλά!

Για την πρώτη μου ανάρτηση, επέλεξα ένα γούρι, το οποίο έφτιαξα την Πρωτοχρονιά του 2010 και το οποίο οφείλω να ομολογήσω ότι δεν είναι δική μου έμπνευση, αλλά το έφτιαξα με την καθοδήγηση της γλυκιάς Κατερίνας (1000 και μια χάντρες-Μητροπόλεως 19), η οποία πάντα με βοηθάει και τις περισσότερες φορές 'κλέβω' από τις ιδέες της!
Ξεκίνησα να φτιάχνω γούρια για το σπίτι μου και για δικούς μου ανθρώπους από την Πρωτοχρονιά του 2007 κι έκτοτε το έχω σαν έθιμο για κάθε Πρωτοχρονιά! Μου αρέσουν πολύ τα γούρια γενικότερα και μ' αρέσει ακόμη περισσότερο όταν τα φτιάχνω για άλλους! Είναι μια συμβολική κίνηση μέσω της οποίας δείχνουμε την αγάπη μας στους άλλους και κατά κάποιο τρόπο 'οπτικοποιούμε' και κάνουμε πιο χειροπιαστή την θετική ενέργεια που θέλουμε να δώσουμε σε αυτούς που τα προσφέρουμε!
Στο συγκεκριμένο γούρι, η αλυσίδα είναι διπλή και από την μία κρέμεται ένα κλειδί κι από την άλλη μια χάντρα, ένα κρυσταλλάκι και μια λευκή φούντα, ενώ στο ενδιάμεσο της αλυσίδας έβαλα τυχαία δύο μικρά κρυσταλλάκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου