Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Το πρώτο μου έργο με την τεχνική της χαρτοπετσέτας!

Η τεχνική της χαρτοπετσέτας, ή αλλιώς το decoupage, είναι ίσως η πιο αγαπημένη μου ασχολία!
Λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, έπεσα τυχαία σε ένα link το οποίο αναφερόταν σε αυτή την τεχνική, μαγεύτηκα κι έτσι πήρα την απόφαση να ξεκινήσω κάποια σεμινάρια!
Αυτή είναι η πρώτη μου δημιουργία με την τεχνική της χαρτοπετσέτας, μια διακοσμητική πιατέλα, την οποία έφτιαξα στο πρώτο μου σεμινάριο με την Λένα (Λένα Πατέρα Κ.Ντηλ 29 Θεσσαλονίκη) και για την οποία είμαι πολύ περήφανη!
Είναι μια πήλινη πιατέλα την οποία πέρασα με λευκό ακρυλικό (ή μπορείτε να περάσετε και με gesso) και μετά ταμπόναρα με ένα σφουγγαράκι (πάντα ταμπονάρουμε με ένα σφουγγαράκι όλες τις πορώδεις επιφάνειες, για να μην σας πω κι όλες τις επιφάνειες για ένα καλύτερο αποτέλεσμα). To μοτίβο το πήρα από μια χαρτοπετσέτα αλλά για να μου χωρέσει όλο επάνω στην πιατέλα, το τροποποίησα ελαφρώς. Αφού κόλλησα το μοτίβο, μετά πέρασα τα λουλούδια με κόλλα glitter και στο τελείωμα της πιατέλας ταμπόναρα με ένα σφουγγαράκι ροζ χρώμα, πέρασα και το προστατευτικό βερνίκι και voila!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου