Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Retro κοπέλα με krakele

Το παραπάνω έργο μου ήταν και η πρώτη μου επαφή με το krakele ενός στοιχείου. Το έφτιαξα στο δεύτερο σεμινάριο του decoupage, κατά το οποίο θα μάθαινα την τεχνική επάνω σε ξύλο.
Αρχικά, είπα να το φτιάξω σαν μια πινακίδα για την εξώπορτα του σπιτιού μου, με διακοσμητικό στοιχείο κάποιο λουλούδι, γιατί λατρεύω τα λουλούδια, αλλά με λίγο περισσότερο ψάξιμο, βρήκα αυτήν εδώ την retro χαρτοπετσέτα με την κοπέλα και μπορώ να πω, κατά το αποτέλεσμα, ότι συνδιάστηκε απόλυτα και πολύ πετυχημένα με το krakele!
Η βάση μου είναι μια ξύλινη (MDF) πινακίδα, την οποία πέρασα με μπορντώ ακρυλικό κι αφού στέγνωσε πέρασα από πάνω το υγρό του krakele. Αφού στέγνωσε και η στρώση του krakele, πέρασα ιβουάρ ακρυλικό και στην συνέχεια κόλησα την χαρτοπετσέτα.
Στην συνέχεια, 'έντυσα' το περίγραμμα της πινακίδας με ένα χοντρό, χρυσό κορδίνι (παρόμοιο με τα σιρίτια που χρησιμοποιούν στους καναπέδες) και σταθεροποίησα τις δύο άκρες μεταξύ τους με χρυσό κηρόνημα, από όπου κρέμασα ένα κρυσταλλάκι σε σχήμα δάκρυ. Στις άκρες από το κορδόνια, για να μην μου ξεφτίσουν, έβαλα από ένα χρυσό 'καπάκι' (πωλούνται σε είδη με χάντρες - εμένα μου τα χάρισε η Λένα που μου παρέδιδε τα μαθήματα) και τέλος, επειδή ταίριαζε το σχέδιο, έβαλα δύο πράσινα swarovski χαμηλά στην κορνίζα της κοπέλας.
Μαρέσει πολύ να χρησιμοποιώ διάφορα διακοσμητικά στοιχεία στις κατασκευές μου, όπως χάντρες, κορδέλες σε διάφορα χρώματα και υφή, κτλ... γιατί δίνουν μια τελείως διαφορετική όψη (αρκεί να μην φτάνουμε στα όρια της υπερβολής) καθώς και διαφορετικά βερνίκια (ματ, γυαλιστερά, σατινέ) ανάλογα με το ύφος της κατασκευής. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου