Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Εμπρός καλά μου μολυβάκια!


Τον τελευταίο καιρό τρέχω σαν την τρελή με διάφορες υποχρεώσεις, οπότε ο χρόνος μου είναι περιορισμένος για να φτιάξω κάτι. Βέβαια, εδώ και μια βδομάδα ασχολούμαι με μια γλάστρα, η οποία όσο προχωράει γίνεται καταπληκτική κατά την ταπεινή μου άποψη, αλλά δεν έχω καταφέρει ακόμη να την ολοκληρώσω! Ελπίζω μέσα στο Σαββατοκύριακο να τα καταφέρω! Γιαυτό είπα να αναρτήσω μια λίγο πιο παλιά μου δημιουργία, την αξιοποίηση μιας ξεχασμένης μολυβοθήκης!

Το μοτίβο το έχω πάρει από χαρτομάντηλο, το οποίο ανακάλυψα μια μέρα κάνοντας βόλτα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, σε ένα μαγαζί που πουλάει είδη για πάρτυ, γιορτές, μπομπονιέρες κτλ... Το χαρτομάντηλο είναι λίγο πιο δύσκολο από την χαρτοπετσέτα, γιατί είναι ακόμη πιο λεπτό και μπορεί να σκιστεί εύκολα ακόμη και με την πιο απαλή και προσεχτική κίνηση!

Η μολυβοθήκη είναι από papier mache. Ακολούθησα την γνωστή και μη εξαιρετέα διαδικασία, κόλλησα το μοτίβο και στις τέσσερις πλευρές της μολυβοθήκης (δύο πλευρές με την κοπέλα και δύο με το γαλάζιο πουλάκι) και μόλις αυτό στέγνωσε, προσέθεσα τις κορδέλες. Λαχανί οργάτζα για την κοπέλα και γαλάζιο τούλι για το γαλάζιο πουλάκι.

Είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα για να ανανεωθούν λίγο τα αντικείμενα που βρίσκονται πάνω στο γραφείο μας, τα οποία αντικρίζουμε καθημερινά, έτσι ώστε να μας φτιάχνει και η διάθεση στις δύσκολες και βασανιστικές ώρες τις δουλειάς! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου